Точка зору

Обрані автори
  • Очистити
  • Андрій Яніцький
  • Даніела Кляйнерт
  • Діана Буцко
  • Діана Дуцик
  • Іван Примаченко
  • Ієн Гедд
  • Катерина Сіріньок-Долгарьова та Олена Тупахіна
  • Марія Крючок
  • Оксана Почапська
  • Подкаст ЖурфакТИ
Подкаст «ЖурфакТИ»: Як поєднувати роботу та навчання на журфаці? (Епізод 4)

Чи підтримують викладачі те, що студенти працюють у редакціях замість того, аби відвідувати усі пари? Та як самі роботодавці ставляться до таких студентів?

Подкаст «ЖурфакТИ»: Нудні лекції та креативні семінари: які формати потрібні на журфаці (Епізод 3)

Лекція у VR-окулярах чи справжнє журналістське розслідування під час семінару. Звучить фантастично, але це лише на перший погляд. Адже журфак — це можливість креативити і створювати щось нове. У третьому епізоді подкасту ЖурфакТИ говоримо про формати навчання та те, чи дійсно стандартні лекції і семінари зараз можуть зацікавити студентів?

Подкаст «ЖурфакТИ»: Чи відповідає навчання на журфаці потребам ринку? (Епізод 2)

Поки в університетах з’являються факультети ТікТоку, ми серйозно говоримо про те, які предмети на журфаці потребують інноваційних підходів, а які вже давно втратили свою актуальність. Студентка 4 курсу кафедри журналістики Національного авіаційного університету, Анна Чулінда ділиться своїми історіями про переваги і недоліки навчальної програми на журфаці та розповідає як студенти можуть бути дотичними до її формування?

Подкаст «ЖурфакТИ»: Практичність дисциплін на факультеті журналістики (Епізод 1)

Подкаст ЖурфакТИ — це голоси студентів-журналістів з усієї України, яким точно є що сказати. Тут гості діляться своїми історіями про навчання, обговорюють актуальні виклики та пропонують свої ідеї щодо їх вирішення. Ми прагнемо, аби навчання в університетах було ефективнішим і якіснішим. А вам, як завжди потрібні факти. Журфакти

Консерватизм і бюрократія: хто і як має змінювати факультети журналістики в Україні?

Виконавча директорка ГО «Український інститут медіа та комунікації» і викладачка Могилянської школи журналістики Діана Дуцик на круглому столі під час конференції у Запорізькому національному університеті говорить про, необхідність змін на українських факультетах журналістики, виклики для журналістської освіти та можливі кроки для її вдосконалення. Публікуємо головні тези її доповіді.

Журналістська освіта в університетах – виклик і можливість

Керівниця проєктів DW Akademie Даніела Кляйнерт про те, якою повинна бути журналістська освіта, про підходи DW до її вдосконалення, а місію програми «Академія викладачів журналістики».

Історія DESTIN: вдосконалення журналістської освіти шляхом запровадження ціннісно-орієнтованого підходу

28-29 травня у Запорізькому національному університеті проходить Перша міжнародна конференція «Європейські цінності в українській освіті: виклики і перспективи». Ієн Гедд з Університету Бат-Спа (Велика Британія) у своїй доповіді під час пленарного засідання розповідає про цілі та результати проєкту з покращення журналістської освіти в Україні DESTIN. Публікуємо повний текст його виступу.

Європейські стандарти і цінності в журналістській освіті: як цьому навчити українського студента?

Викладачки Запорізького національного університету Катерина Сіріньок-Долгарьова та Олена Тупахіна розмірковують про зміни в українській журналістській освіті у контексті європейської співпраці.

Журналістська освіта: чи може бути у нас, як у Флориді?

Викладачка Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка Оксана Почапська описує свій досвід закордонних стажувань і порівнює західну журналістську освіту з українською.

Журналіст має розуміти економіку свого видання

Директор Центру журналістики Київської школи економіки (KSE) Андрій Яніцький ділиться своїми роздумами про роль медіадосліджень у навчальному процесі та у виборі роботи.

Межі між формальною та неформальною освітою стираються

Засновник української платформи онлайн-курсів Prometheus Іван Примаченко пояснює, чому майбутнє за гібридними формами навчання.

Чи така вже безнадійна справа – реформа журналістської освіти?

Надмірна забюрократизованість вищої освіти, низька оплата праці, ретроградність окремих керівників університетів заважають швидким змінам у системі журналістської освіти. Але ці перепони не є нездоланними.