Вчитися, щоб не бути орками
Медіасфера одна із перших уже зазнає суттєвих трансформацій тут і зараз. А відтак змін потребує і система журналістської освіти.
Медіасфера одна із перших уже зазнає суттєвих трансформацій тут і зараз. А відтак змін потребує і система журналістської освіти.
Чи можливе навчання під час війни? Відповідь на це запитання буде у кожного своя, бо у кожного свій поріг стресостійкості, свій поріг страху і свій рівень здатності зібратися.
Розповідаю студентам про себе, щоб вони розуміли, що викладач, як і вони, має свої клопоти, труднощі, проблеми.
Це фінальний епізод подкасту “ЖурфакТИ”. Цього разу наш гість – це не студент, як ми звикли, а виконувач обов’язків завідувача кафедри журналістики, Донецького національного університету ім.Василя Стуса, Сергій Бондаренко. Тут ми розбираємо усі виклики про, які спілкувались із гостями впродовж сезону. Це і теорія та практика на журфаці, формати навчання, взаємодія зі студентами, зворотний зв’язок, роль викладача, та новітні підходи до викладання і дисциплін. Кафедра, яку очолює Сергій, брала участь у програмі “Академія викладачів журналістики”. Тож про інновації та зміни, яких вдалося досягнути, та те, як можна змінювати журфаки, як викладачам, так і студентам вже сьогодні – слухайте у 10 епізоді.
Освіта – це сервіс, послуга, де головний клієнт – студент. Звичайно, що це не означає, що потрібно перетворювати освіту в консьюмеризм, але варто пам’ятати, що якість досвіду визначає лояльність, довіру та майбутнє фінансування вашого університету. У 2019/2020 році, я навчалась у Лондонській школі економіки та політичних наук, і ось декілька речей, які мене найбільше вразили.
Цей епізод один із найдовших, бо тут розмовляємо про іноземне навчання для журналістів. Разом із нашим гостем розібрали найпоширеніші стереотипи про закордонну освіту та чого бракує нашим університетам
У завершальній колонці цієї серії Діана розповідає про політики американських університетів щодо сексуальних домагань і порівнює їх з українськими реаліями.
Подкаст ЖурфакТИ — це голоси студентів-журналістів з усієї України, яким точно є що сказати. Тут гості діляться своїми історіями про навчання, обговорюють актуальні виклики та пропонують свої ідеї щодо їх вирішення. Ми прагнемо, аби навчання в університетах було ефективнішим і якіснішим. А вам, як завжди потрібні факти. Журфакти
«Академія викладачів журналістики» продовжує серію публікацій про досвід навчання в американському університеті української журналістки Діани Буцко. Після вивчення журналістики у Московському державному університеті та Києво-Могилянській академії, а також роботи у політичній журналістиці вона вирішила продовжити навчання на магістерській програмі з політології у США. У новій колонці вона розповідає про студентоцентричний підхід у комунікації викладачів та студентів.
Подкаст ЖурфакТИ — це голоси студентів-журналістів з усієї України, яким точно є що сказати. Тут гості діляться своїми історіями про навчання, обговорюють актуальні виклики та пропонують свої ідеї щодо їх вирішення. Ми прагнемо, аби навчання в університетах було ефективнішим і якіснішим. А вам, як завжди потрібні факти. Журфакти
Коли я розповідала українським друзям, що у моєму розкладі чотири дисципліни на семестр, вони перепитували: «Оце і все? Тю!». Тимчасом я так багато навчалася, що бувало встигала лише приготувати їсти і сходити в душ, не маючи часу навіть вийти на прогулянку. В американському університеті все зовсім інакше.
Подкаст ЖурфакТИ — це голоси студентів-журналістів з усієї України, яким точно є що сказати. Тут гості діляться своїми історіями про навчання, обговорюють актуальні виклики та пропонують свої ідеї щодо їх вирішення. Ми прагнемо, аби навчання в університетах було ефективнішим і якіснішим. А вам, як завжди потрібні факти. Журфакти