Завершився другий семестр «Академії викладачів журналістики»

post-image
JTA.com.ua
В «Академії викладачів журналістики» відбувся захист фінальних проєктів другого набору програми. Впродовж трьох місяців викладачі з трьох українських університетів вивчали нові методики та інструменти роботи зі студентами, аби зробити свої навчальні курси більш практично- і студентоорієнтованими.

У весняному семестрі навчання відбувалося на базі кафедри журналістики, реклами та PR-технологій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Також до навчальної програми долучилося троє викладачів із двох інших ЗВО – Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка та Національного університету «Львівська політехніка».

«Це вже друга навчальна сесія за час роботи “Академії викладачів журналістики”, – говорить виконавча директорка ГО “Український інститут медіа та комунікації” Діана Дуцик. – І ми вкотре переконалися, що проект потрібен і має відгук в середовищі викладачів. Наша навчальна програма дає комплексний набір методик та інструментів, які викладачі можуть застосовувати під час навчання, у тому числі під час дистанційного та онлайн навчання, що є дуже важливо в умовах пандемії».

За її словами, не все проходить гладко і є певний опір новим підходам, інколи викладачам складно опинитися у ролі студента й повноцінно навчатися, робити домашні завдання. «Та ми сподіваємося, що саме такий підхід дає результат – і кожен викладач, який закінчив нашу Академію, візьме із тієї валізи методів та інструментів щось для себе, що йому знадобиться у роботі зі студентами»,  – додає Діана Дуцик.

Одна із учасниць тренінгу, доцентка кафедри журналістики Кам’янець-Подільського національного університету Оксана Почапська ділиться враженнями про тренінг:

Journalism Teachers’ Academy – це не просто тренінги. Це ті заняття, які переформатовують свідомість викладача від стандартного “лекція-семінар” до “я хочу, щоб мій студент хотів вчитися, я хочу, щоб мої заняття мали результат”. Інструментарій і стандарти якісного заняття, які ми отримали від тренерів – це той базис, на якому ми можемо переформатувати вищу освіту, аби студенти були готовими до роботи за фахом. Аби в них бачили фахівців, а не зустрічали фразою “забудьте все, що ви вчили в університетах”. І найважливіше, що я візьму для себе – це баланс між теорією і практикою, між “як” і “для чого”. І чітку спрямованість на результат. Бо все ж таки успішний викладач – це його успішні студенти.

Навчання відбувалося онлайн під керівництвом команди тренерів, сертифікованих DW Akademie, і включало блоки з методології, оцінювання, візуалізації та онлайн-навчання, а також групової динаміки.

Проєкт реалізовує ГО «Український інститут медіа та комунікації» у співпраці з Deutsche Welle Akademie за фінансової підтримки Федерального міністерства та розвитку Німеччини (BMZ)

Коментарі