«Як функціонують та завойовують аудиторію телеграм-канали-мільйонники» – результати дослідження УІМК

post-image

ГО «Український інститут медіа та комунікації» презентував результати дослідження «Як функціонують та завойовують аудиторію телеграм-канали-мільйонники».

Дослідження проводилося протягом 2022 року. Відправною точкою для нього стало 24 лютого – дата російського повномасштабного вторгнення.

Дослідження, яке провів Український інститут медіа та комунікації, багатокомпонентне, повідомила виконавча директорка інституту Діана Дуцик. Для того, щоб отримати дані щодо інтересів аудиторії, на замовлення УІМК Київський міжнародний інститут соціології (КМІС) провів опитування громадської думки та фокус-групові обговорення. Також були проведені інтерв’ю з медіаекпертами та представниками телеграм-каналів. Аналітики з Texty.org.ua здійснили кількісний аналіз даних, отриманих з телеграм-каналів (кількість підписників, репости, взаємозв’язки тощо). Також був проведений моніторинг контенту з метою з’ясувати, на скільки цей контент є якісним, достовірним, яка його тематика та формат подачі аудиторії.

У дослідження були включені ТОП-10 неінституціоналізованих (таких, що не створені редакціями традиційних і онлайн-медіа) каналів (рейтинг TGStat станом на 19 вересня 2022 року). Зокрема:

  1. Труха 
  2. Украина Сейчас 
  3. Украина Online 
  4. Инсайдер UA 
  5. Реальная Война 
  6. Всевидящее ОКО 
  7. Телеграмна служба новин
  8. Top News
  9. Боже, яке кончене! 
  10.  Ukraine NOW

А також канали мейнстрімних медіа:

  1. Суспільне. Новини 
  2. УП. Стрічка
  3. Цензор. НЕТ 

У звіті за результатами дослідження містяться дані та висновки щодо

  • сприйняття та запитів аудиторії в Telegram (результати опитування громадської думки та фокус-групових обговорень, КМІС);
  • особливостей роботи з контентом каналів-мільйонників;
  • стратегій просування та впливу;
  • власників та фінансової спроможності цих каналів.

Завантажити повну версію українською мовою:

Download the English version

Коментарі